piątek, 29 września 2017

#ambasadorkaLPM

Miło mi poinformować że zostałam ambasadorką Marki Le Petit Marseillais.
W zestawie otrzymałam dla mnie żel pod prysznic - odświeżenie algi morskie i minerały morskie z serii oczyszczona skóra o pojemności 250 ml.
A dla mojego mężczyzny dostałam zel Minerały i drzewo cedrowe o pojemności aż 400 ml.
Do tego dołączony był lis powitalny i bardzo fajny i kolorowy przewodnik.
Marka Le Petit Marseillais troszy się o moją skórę aby była zadbana, odżywiona i wyglądała oszałamiająco.
Cenię go za przepiękny zapach, konsystencję i to, że skóra pozostaje miękka i nawilżona przez długi czas. Absolutnie nie podrażnia, nie uczula. Mycie nim to czysta przyjemność, chciałoby się aby trwała i trwała Jeśli szukasz delikatnego ale skutecznie myjącego i przepięknie pachnącego produktu to gorąco polecam właśnie ten. Pozostałe wersje zapachowe również cudowne. Można sobie kupować na zmiane
#poczujmeskanature, #ambasadorkalpm

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz