piątek, 29 września 2017

Testowanie z Sante

Miło mi poinformować że właśnie zostałam Ambasadorką Sante 😋 Bardzo się ciesze że mam możliwość testowania pełnoziarnistych FIT płatków zbożowych z owocami,bez dodatku cukru 😊
W mega dużej paczce jest osiem (tak tak aż 8) paczek produktu plus książeczka Ambasadora. Z wyczytanych informacji z książeczki Ambasadora podczas testowania będa do wykonania zadania za które można dostać nagrody w postaci voucherów na zakupy w Sante.pl o wartości 50,100 oraz 150zł. Wróćmy jeszcze do paczki w której w skład wchodzi 8 paczek po 225g.

-Pełnoziarniste płatki zbożowe z owocami Żurawina&Borówka&Jagody Goji (4 opakowania )
-Pełnoziarniste płatki zbożowe z owocami Truskawka&Malina&Wiśnia (4 opakowania).

Płatki są bez dodaktu cukru,bez dodatku pszenicy. Posiadają składniki pochodzenia naturalnego.
Sante Fit to wyjątkowe połączenie opiekanych pełnoziarnistych płatków jęczmiennych i ryżowych z dużymi kawałkami suszonych i liofilizowanych owoców truskawki,maliny,wiśni,żurawiny,borówki oraz jagody goji. Czy skradną moje serce? Czy staną się moimi ulubieńcami i zagoszczą na stałe w mojej diecie? NA PEWNO TAK

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz