piątek, 1 września 2017

Monte santi

Zostałam Ambasadorką Monte Santi i jako jedna z 1000 osób mogłam spróbować dwiePineberry nowości słodkiego wina:
Wino , które otrzymałam dotarło do mnie w 2 butelkach 0,75 l, w dwóch wersjach smakowych.
1)Pineberry
2)White Original
Monte Santi to wyjątkowa kompozycja wyraźnie owocowego smaku oraz wina pochodzącego z winogron dojrzewających we Włoszech. Delikatna słodycz i bogactwo smaku sprawiają, że Monte Santi dodaje towarzyskim spotkaniom radości, uśmiechu i pozytywnych inspiracji.które zachwyca i kusi zdecydowanym smakiem i aromatem świeżych truskawek. kremowo-słodkie. Doskonałe do deserów lub jako deser w sam sobie.
Zawartość alkoholu: 10%.
Kraj pochodzenia: Polska.
Producent: Jantoń S.A.
Pojemność: 750ml
Zdecydowanie są to wina deserowe.
można je polubić i wypić wspólnie na babskim wieczorku czy wieczorze panieńskim.
Polecam dla miłośników słodkich trunków. Ja jeśli zdecyduję się na zakup wina Monte Santi to zdecydowanie wybiorę wino o smaku Original Flavour.

Dziękuję Monte Santi za możliwość poczęstowania winami znajomych i oryginalnej degustacji jako jedna z pierwszych osób/
#Latozmontesanti

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz